yatzy

Nu är jag mätt i magen o på ganska så soft humör, internet är kvar , bara det är underbart, sen var vi nere i byn så jag köpte ett gott vin ..
Vi har spelat Yatzy här i omgångar, jag e ingen höjdare på det , men spelar mindre roll, den stora händelsen i dag är att jag o Mickan äntligen tog itu med disken som växt sig ganska så stooor, men i regnet har vi inte velat bege oss till diskplatsen som e en ganska bit bort nu :/  men nu e det gjort :))) så nu klarar vi oss ngn dag igen..

Till middag idag blev köttbullar , nypotatis o brunsås, sallad såklart med, var attans så gott. jag e lite optimistisk nu, himmelen ser ljusare ut nu än innan, kanske uppehåll imorgon ?? hoppas iallafall..


............>minnen<................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0