hat

Ja jisses GODMORGON.. ngn har tydligen käkat taggtråd.. alltid trevligt med kommentarer , men shit nu vaknade jag abrupt ;) jaja, får nog ta en stooor mugg kaffe till för min första e redan slut , och jag e ju bara precis i början av mitt inlägg .
känner att jag vill men ändå inte vill, gå in på ett svar , vill inte röra upp allt igen, men att säga att ryggraden fattas, hmm, man kan se det påolika håll, ser jag det från vårt håll , så måste jag nog skriva att han har så mkt ryggrad man bara kan, för vissa saker e jäklans så svåra att ta beslut som sätter ärr i själen, som man får leva med resterande av sitt liv, och gör man det då för att det blir bäst så, så tycker jag inte man förtjänar att kastas skit på.
Man kommer till en punkt där man e trött på att bli sårad, man vet omständigheterna, vet att man inte kan ta igen vad som gått förlorat, vet att man kanske gör saker bara jobbigare o tyngre, vet att reträtt är det som nog e det bästa för alla, trots att hjärtat säger annat, så måste ibland förnuftet få blanda sig i ,
vi bara sårade varandra, nu skriver jag VI, för även om jag inte e biologiskt inblandat så betyder inte det att man inte har känslor.
Jag är så trött på allt hat, allt tassande på tå, jag har till och med tröttnat på att vara arg på din mamma Janeth, orken är slut, vill inte omge mig med sådan jobbig energi då man vill såra mer, så nu blidde detta såklart längre än vad detta skulle bli, måste hämta mer kaffe igen, suuuck ,, kommer få magsår ;)

Så kaffemuggen påfyllt..Du har rätt att vara arg på oss , eller om du nu vill Micke, men jag vet att han gjort vad han kunne o kämpade på sitt vis, men ni finns i våra hjärtan oavsett, vissa saker kan man inte bestämma över, för då hade vi gjort det lätt o suddat väck alla känslor o ärr det nu gett..
Mathilda älskar vi oehört mkt, trots att du försöker få det till att vi inte gör det, men tror att det blir mest "normalt" att hon får ha den morfar du valt till henne, som mamma väljer man ju utifrån sitt barns bästa, och vi får respektera det,
tycker dock att det är konstigt att hon frågar efter Morfar Micke, och inte sin mormor, har hon inte rätt att få njuta av sin mormor med ??
Jag vet hur det känns att inte få träffa sitt barnbarn nu , jag tog ju henne till mig som mitt eget, och de är hårdast i världen vill jag lova, så kan bara föreställa mig hur hennes riktiga mormor känner, om jag som bara var Låtsas i blodets väg mår så dåligt över det.. så måste hon må jävligt :(

Nä måste avsluta på ngt sätt nu känner jag, e ju bara morgon o himmelen är blå, vill ha en bra dag o inte full med ledsna tankar..
Men när /om Mathilda undrar när hon blir äldre såklart hon får fråga, men tror svaren e lite annerlunda från oss, än vad /hur ni ser på det..
Ni har ett underbart liv nu, vi är så glada över det, för det är vad vi önskar dig, lycka , lycka, det förtjänar du, e i tankarna , det e ju därför jag tittar efter din blogg o så ibland, kan inte släppa taget helt, så gör så för att inte ställa till det , läser o njuter, du/ni har det gott..
Vill du inte det så e det bara till att lösenordsskydda bloggen, så kommer jag inte åt . men försök att släppa taget om hat , e svårt, men det tär upp en inifrån.. försök att se från andras ögon en ens egna bara, kan vara nyttigt.. ibland kan man till och med förstå om inte man håller med ändå , så kan man förstå hur de kanske tänkt..
stopp nu släpper jag ..

Nu e jag lite trött i fingrarna känner jag, kommer ett inlägg senare idag em/kväller .för annars blir detta för långt.. men måste skriva, ikväll kommer min älskade ,,saknade gubbe<3<3<3 jag e så glad för det :))))))


...........>man kan inte både äta kakan, och ha den kvar<.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0