Tråkdag

Haft en lite tråkdag här , kotten varit på stridshumör hela fm/em ,, regnet har gjort att det inte finns så mkt att göra, han har varit otroligt rastlös :(
Man håller på bli knäpp då, fast e förståligt på samma gång.. nu e det ganska skönt väder ute, inget regn, ingen sol förvisso men ljummen vind, så nu e de iväg , puuuh,
Gubben min körde ner o ska köpa Pizza, blev sugna på det i detta deppväder hehe ..så hoppas att resterande av dagen o kvällen blir lite bättre för oss hahaha..
hör lite till husvagnslivet detta, men jag har alltid sådan jäklans otur med vädret oavsett vilka veckor jag tar semester på ..
nog någon som läst en förbannelse över mig ;) som inte unnar mig soooooool ..

Oj nu när jag skriver detta så tro det eller ej, men solen tittar fram, och genast så blir jag så glader :)))


.............>att vända på det dåliga till det bra <..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0