sussar

Vaknade av att jag hörde valpis tulta runder hos ungarna i sängen, lika bra att gå upp på morgonrundan då ju,
lycka när jag öppnade till förtältet, solen värmen mötte mig :)))) efter tråkiga dagar med regn så blidde jag så glader, blev en ganska så lång morgonrunda med valpis i skogen o bara njöt av denna friska morgon..

Nu sitter jag här med morgonkaffet o bloggar, detta e ju jag :)  kotten o Mickan sussar än, de kan ju sova nu när de e lediga , så får jag min lilla egna lugna morgonstund med .

Lugnet här i skogarna , är så nyttigt för en, man får landa, tänka , släppa saker som e jobbigt , för man e liksom här o nu, man rensar i allt som gör en stressad, tar tag i sitt dax att varva ner, och det behöver man, livet i vardagen är så smockat, fullt med måsten som gör att man ibland liksom inte orkar , utan blir tom .. nu fyller man på med ny ork o energi ..

Hoppas jag kan få lite fina sommarbilder i dag.. ha en go dag alla så länge så höres vi senare om internetet går med på det hehe .


............>carpe diem<.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0