sopmysterie

Jisses vad hot det är ute,, varit o badat o solat, nu har vi tagit lite skydd i husvagnen mot hettan, har börjat med mat nu, man måste ju äta trots värmen, fast äter här i husvagnen så e det svalt o nice :)

Kotten blir vågligare o vågligare i vattnet, kan kanske snart försöka börja lära honom simma lite nu, är ju dax, och är en av de bästa försäkringar man kan ha när de gillar sol o bad ;)
Själv tycker jag det e lite kallt ännu hehe, har man kommit upp i ålder eller ?? kärringvarning ..
Men bada ska jag göra innan semestern e slut.

Tiden segar sig fram idag, kan det bero på att jag vet att Micke kommer efter jobb ?? och att man längtar till dess, jag tror det är så iallafall .<3

Läste att syster med ska inta camping en vecka nu, så gött för dem, man behöver komma hemifrån o lata sig .
Blir kyckling här på middagsmenyn idag,

Hmm, skulle gå ner med sopor innan, men containern var låst ????? vart vill de då man ska slänga skräpet måntro? ska gå ner om ngn timme igen , måste ju vara fler än jag som ska slänga skräp, se om de har öppnat eller vart andra slänger sitt skit, för ngnstans måste man ju kasta det ..

ett riktigt sopmysterie det här ;)

Nä nu ska jag återgå till matlagningen lite, skära lite sallad till ..

.........>räknar ner<................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0