sommar

Godmorgon mina 2 läsare ;) en stooor sol på himmelen nu på morgonen iallafall :)
så nu hoppas vi den stannar till dans o firandet är över , så vi kan få en solig somrig Midsommardag , det är vi alla värda ..
Sitter såklart här med mitt morgonkaffe, inget är så gott som första kaffemuggen på morgonen..
Vad kul att du hittat hit igen vevve, det trodde jag knappast , var ju längesedan jag bloggade nu ..
Blir en lugn dag för oss här idag, eftersom ska packa o så ikväll o bege mig tidigt imorgonbitti hade jag tänkt iallafall, men go mat o dans e ju såklart ett måsten :) Midsommar e ju Midsommar .

Eftersom det e så kul att blogga igen så kommer här antagligen att hagla in småinlägg hela tiden ett tag framöver nu hehe ;)


............>familj<..........

Kommentarer
Postat av: vevve

2012-06-22 @ 12:15:57
URL: http://lbm
Postat av: Vevve

inte lätt att svara på en mobil som har ett eget liv haha. tycker det e roligt att du börjat blogga igen:-) du får ha en jätte härlig midsommar och hoppas att ni får sol för här e det kallt och mulet. :-) kram

2012-06-22 @ 12:20:43
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0