solen



Som det skiftade i vädret idag, regnet det bara öser ner, så blir lite andra planer för dagen nu , vi käkar mat o så här med gubben min , sen drar jag o kidzen till Solen i Bengtfors redan idag, nog kommer jag sakna ihjäl mig på gubben min, men han kommer ju upp om en vecka <3<3<3

Helt fantastiskt otroligt , jag har 27 läsare redan, fattar nada ?? liksom inte sagt detta till ngn än , tja skit i det , e ju skoj att ngn läser, kanske kan bli på gott o ont , eftersom jag tänker skriva med rakt ut som sagt denna omgången, linda gärna in saker ibland lite fint förr, men det skiter jag i nu ;) e som jag e hahaha.. har ju mannen i mitt liv , så struntar i vad andra tycker o tänker, har jag i för sig alltid för det mesta gjort ..


Nu kokar potatisen så tjabba på er ;)

..........>det luktar semester<..............

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Yeeeees.....Lite läsning för mig i detta SKIT väder,,,Hoppas VI får litta fint i veckan iallafall..Det är vi värda...Så glöm nu inte skriva,,Ha en GOOOO semester nu..Så ses vi när vi ses..kram till er

2012-06-25 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0