skitväder

Som sagt här körde vi tidigare jag o barnen , i hopp om att vi körde mot solen, men i hundan heller.. regn o regn o åter regn..
det enda lilla ljus just nu är att jag äntligen lyckats hitta mottagning till internet här nu :))) men vet inte om lyckan håller i sig, så bloggar nu , och hoppas på att jag kan få in hur många jag vill framåt nu :)

Hade trevliga dagar här med Mia o dem , men de begav sig i söndags , jobb som kallade . saknar min gubbe så jag håller på att dö , vill att det ska bli Torsdag så vet jag att han kommer efter jobbet .. my love <3
Valpis lever ett riktigt gott hundliv för tillfället , blir bortklemad som bara den, finns inte så mkt att göra i vädret så blir dubbelt med mys o uppmärksamhet.
sen e hon nog lite känslig av sig , fryser lätt o så, så sover hos oss i sängen, det får hon inte i vanliga fall.men vad göra ?

Nä nu ska jag nog bege mig ner till byn en runda .. och handla ngt gott ;)


.............>glad för det lilla<..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0