Semester



Sååå äntligen semester, sista passet gick snabbt o bra trots arbete med resursare hehe .. blir vad man gör det till.
Nu ska vi bara klara av midsommarfirandet imorgon sen e det packa o göra sig redo för att köra långa 40 mil:)
Jag hade lite tur och fick hämta Mickan o Melvin nu ikväll, för ska ha han till imorgon em , så blir dans med honom med på gröningen, små groderna små groderna ;) hehe ska väl gå.. annars får Micke dansa med dem, e han så kanon på <3

Näää nu börjar jag bli litta nannig känner jag .. så gäsp på er eller rättare sagt gäsp på mig , ingen som vet att jag bloggar igen jue haha, känns lite konstigt att bara skriva till sig sjv, eller tjaa, gubben min kom precis på mig , så nu har jag min förste läsare hehe .. puss puss...

........>destany<.............

Kommentarer
Postat av: vevve

jag vet hihi. kom upp på min blogglovin sida :-) roligt att du e tillbaka:-) kram

2012-06-21 @ 23:25:49
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0