Im back ;)

Haft lite olika påtryckningar om att jag ska börja skriva igen, och känner faktiskt själv för att ta upp detta igen, fast denna gången väljer jag att inte återuppta min gammla med alla dess inlägg där var, det har varit , där stod en massa gammalt som inte finns i vårt liv mer , så ska inte vara med ju :))
Nu e nu och framtiden är ju morgondagen , och är det som räknas .. :))

Jag har haft otroligt svärt att släppa vissa från det förflutna, inte riktigt insett hur saker o ting faktiskt är, utan nog haft en annan syn i huet mitt som inte riktigt stämmt med verkligheten vi lever i hehe, men e lite sådan jag är..
Men tror att jag är helt redo för det nu..

Idag ska jag snart på jobbet , sista passet innan semestern, blir nog ett ganska så jobbigt sista pass, då det bara e jag som är ordinarie o helt nya vikarier, fast jag jobbar bara ngra timmar , så ska nog kunna få det att bli bra känner jag .. får väl kanske vara lite tydligare bara o säga vad o ur som ska bli gjort :))
sen efter jag haft semester så e vikarierna redan duktiga hahaha .

Imorgon e det Midsommar, som vi har valt att fira här hemma i lugn o ro, dans o så kring midsommarstången blir det såklart, och mat som hör till.. sen så kör jag o barnen till Bengtfors o börjar sommaren :)))) så kommer gubben min en vecka senare , som  jag kommer sakna honom <3

Önskar er alla, som nu inte vet att jag bloggar igen haha, en go midsommar.. känns som jag lite skriver det till mig själv nu hahaha tokigt ;)


........>chopp chopp<............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0