Godisfabriken



Lite egentid här i lugn o ro nu, Gubben min har tagit ungarna o kört ner till godisfabriken, ville ha lite Fredagsmys;)
jag stannade välvilit kvar, har kottlettstek i ugnen som vi ska ha nu till kvällsmat,
Stek, potatis sås , sallad.. gott nu när det e lite ruggigt ute , luktar så gott i förtältet av steke i ugnen , lite myyys känsla e det allt..
Märker det går mot helg igen, kommer lite folk till vagnarna igen, och en del nya campare, så blir mer rörelse igen :) fast jag har njutit av lugnet här, och bara fått umgås med kidzen o valpis <3<3<3

fast e så glad över att gubben kommit nu, blidde nybakade bullar som han körde o handla på morgonen som vanligt, hehe, man blir lite bortskämd , fast e jag väl värd ..

Spelat en del Yatzy, måste nog bara säga att jag e nog BÄST på det, är liksom bara så det är :))
Micke visade mig en fin bil som han eventuellt ska byta till, den var riktigt fin, en bil som nog kommer väl till pass för oss tror jag, så hoppas på att det blir så , och att den e kvar när vi kommer hem från semestern .

Ha en goe Fredagkväll alla. för det tänker vi ha <3

............>att ta vara på<............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0