badat


Nu jäklans börjar det bli varmt ordentligt, jag har till och med varit i vattnet idag, ända upp till knäna blidde det ;)
Kidzen badade såklart ordentligt, de skyr ju inga hämningar alls, tokar..


Nu närmar klockan sig em /kväll så e nice att få vara inne ett tag, har nog brännt mig känns det som, sällan händer ju inte vart år :( och ändå så smörjer jag in mig med solskydd.. suuuck.. men e ganska så van nu ..

Pratade med Ida innan, håller tummarna att hon kommer in o kan läsa upp sin utb på distans nu :)
Melvin skulle vara hos sin pappa imorgon när hon jobbar, e ganska så skönt att de verkar komma överrens lite bättre nu, så pojken har både sina föräldrar,

Är viktigt att man gör vad man kan för att de inte ska bli lidande för vuxnas tjaffs..

Satt o tittade ut över badplatsen innan när kotten badade, och tänkte tillbaks, har varit här ganska så många år tillbaks nu, och så många fina minnen man har från vart år man varit här, drog en hel del på smilet , jag har ju till och med livräddat gubben min från att drunkna, hahaha, även om det nog var den klumpigaste livräddningen genom tiderna, så kom han dock upp i liv <3<3<3

Allså jag hade helt uppskrapade knän o allt, från att ha trasslat in mig i livbojens lina när jag sprang allt vad jag kunde ut på bryggan , o stod på näsan hahaha.. ja jisses, ett av minst tusentals minnen här..

Alla har varit här utom lilla Melvin <3<3<3 så hoppas att han med kan få komma hit o sätta ngra fina minnen i våran hjärtan... mmmm .. för så småningom e allt ju bara minnen, och dem kan man ju plocka fram när man behöver dem , ingen kan ta dem ifrån en..ingen <3<3<3

Marco hade sin underbaraste sommar här, glömmer aldrig när han sa det.. han sa det även nu långt efter han varit här med, jag glömmer aldrig den semestern, önskar man kunde få den igen.. de orden värmde <3

ja som sagt många minnen, och många fler ska det bli :))kan skriva i evighet om det, haha..

nä blir mer sedan ..

..............>minnen o minnen, saknad , lycka o sorger i hjärtat, skratt<............

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

jadu minnen har ni allt.Jag minns när du berättade om den KATASTROFALA livräddningen på din man...Mannen du delar ALLT med..hehe..Men DU gjorde ALLT som stod i din makt för att rädda ditt livs kärlek..Fast det var lite tokigt..Jag minns att Marco tog tåget till er för att tillbringa lite tid med er dotter...Å jag MINNS åsså... DEN HJÄVLA LÅNGA STRÄCKA vi tog oss för att överraska ER..ALDRIG MER hehehehe..Fy vilken låååång sträcka...Men det var det värt..Att få tillbringa några dagar på ert smultronställe var fantastiskt..NI har ett fint Underbart ställe....Så jag hoppas åsså att Meelvin får lite tid där med er...Ha en fortsatt fin trevlig semsester... Kram// Syster

2012-06-27 @ 19:05:17
Postat av: Emma

Janet skiter jag fullkomligt i då jag inte vill ha en sådan människa nära mina barn.

Ja visst har dom morfar i sitt liv och det är guldvärt. Men när Tildis frågar efter morfar Micke och pyret så får man förklara så hon förstår. Men tycker ändå att Micke borde ha så pass mycket ryggrad så han själv kan berätta varför han inte vill för hehe själv och det kommer komma en dag då hon vill och då kör vi henne till er så hon kan fråga

2012-06-28 @ 08:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0