Åska



Jaa, igår braka det loss på kvällen, ja jävlar vad det åska, så det blidde in i husvagnen ganska så tidigt igårkväll, mullret hemma är absolut inget mot hur det mullrar här , blir liksom ljudeffekt på ngt sätt mellan bergen här tror jag, och så jag då som skulle lugna ungarna, var ju räddast av dem alla tror jag :)
kkotten var nog den som inte brydde sig alls, lilla kax pojk <3

Men vi myste upp oss i vagnen o kolla film, somnade nog ganska tidigt , men e gött det med ibland.
vädret idag är lovat regn, men än så länge e det hyfsat, lite sol o molnigt, kan ju hoppas regnet är ngn annanstans, jag vill sola idag med ju :)
man vill ju att det ska synas att man varit på semestern när man kommer hem, inte vara lika blek som när man åkte hehe ..

Tänkte se om jag hittar ngn bra bok idag, älskar ju att läsa, men har inte riktigt haft tid till det än, men ska nog se till att få det idag, ska bara hitta ngn riktigt bra..


..............>campingliv<.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0