virr varv



Just nu är allt et virr varv , vet inte riktigt hur dagen ska sluta :( går här vankande fram o tillbaks väntar på att kotten ska komma hem med bussen från fritids så vi kan åka direkt,
är så arg på mig sjv att jag inte lyssnar när jag känner på mig att det är ngt , jag skrev ju i mitt morgoninlägg att ngn väckt mig ngra gånger inatt, ja o så var det, ingen inbillning e jag säker på nu, kände det i hela kroppen,
var ambivalent att jag skulle låta kotten åka på utflykt för han hade ont i benet , men han ville ju så gärna, och nu önskar jag bara han var här,
vi måste iväg vara hos ngn annan så fort jag fått hem han, typiskt så hittar jag inte till skogen där de är :(((
annars hade jag hämtat , men vinner bara en 30 min på att försöka, så väntar här otåligt..

Så många tankar som går i mitt huvud just nu , om detta som händer här o nu , och allt runt om oss i vårt liv, gör vi verkligen rätt , handlar vvi verkligen rätt...

Hur ska jag hantera o finnas idag ??? jag har ingen jävla aning faktiskt , känner mig så urkass, det e ju jag som ska vara tryggheten nu, men klarar jag ge svar på alla frågor som kommer ??? jag vet ju inget ..
Skulle  börja jobba i em , men blev akut semester, blev tokig på vikarierande chefen, skiter jag i , ibland undrar jag hur faen vissa e funtade, krångla till saker , och säga ,, se om vi kan lösa det
annars får jag jobba, skit ner er ..
finns inte p kartan, kände bara hur jag bubblade över :((.. men tackar att gruppledarn ringde upp så snabbt som hon gjorde, och hörde hur det var <3<3<3 och sa precis det man behöver höra när allt bara känns kaos, vi fixar det , tänk inte på detta , detta är ett nödläge ..
kände hur klumpen i magen släppte.. tack .. jag hade i o för sig åkt ändå, för familjen är viktigare än ngt på denna jord, och hade aldrig kunna förlåta mig sjv om vi inte åkt..

jag önskar klockan kunde gå snabbare nu så vi var på väg , just nu skriver jag i frustration över mig sjv att jag inte fattade o lät kotten vara hemma från fritids .. så trög så trög e man ..
Pratat med gubben ngra gånger då ha ringt ,
han är styrkan i familjen , så stark o förstående , att han orkar lyssna när min mun bara babblar på fattar jag inte ibland <3<3<3 älskar honom av hela mitt hjärta ..

Det finns saker jag önskat vore annerlunda i livet , och allt sådant bara bubblar upp i huet nu när det blir så här, och igentligen orkar jag inte ha det då med, men kan inte styra över det , ibland e ens största styrka ens största svaghet med ..


..........>att säga farväl<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0