vakna

Jisses, tomt tomt i huset när jag vakna , tjaa, nästan iallafall, hade ju valpis här <3
Micke fick köra in om jobb nu tidig morgon, sen ska han vidare till Kikki för hennes bil SKULLE varit besiktigad , men fixar de idag ..

Jag undrar hur det gått med kotten hos syster min hehe, han e ju en duracellpåg ;) första gången han sover borta hos ngn förutom hos sina systrar :)<3 liten e stor nu ..

Själv har jag satt på en kanna kaffe o tvättar för fullt, städning står lite på dagens göra lista då det ändå regnar ute , får passa på ju, sen ska jag såklart hämta hem min kotte , saknat han i massor, e van att han alltid e här liksom .
Sen så i em tänkte jag gå ut i trägården o dansa soldansen, för vill ha tebax den imorgon jue ;) nä vet inte vad jag ska plänta ner nu så cholahopp så länge .

..........>choff choff<............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0