helande



Så var det mogron , jag har en sussande slutkörd kotte som sover djupt än , var en lång dag för oss igår, mkt som ha nog inte riktigt tagit in än , men det kommer ..
Funderar på om jag ska packa ut i bilen o bege mig till husvagnen o tillbringa helgen där med honom o förhoppningsvis Mickan, att bara vara vi,
tror det är bland det bästa för honom nu, där är en sådan underbar vacker omgivning med skog , sjö, naturen e helande ju för själ o hjärta, och är vi där så har man inga måsten , så då är jag där precis när han vill o behöver det ,
finns ju andra kompisar för honom med om han vill bara leka o busa , och bara vara kotten <3<3<3

Själv skulle jag nog också behöva det , känns som ett tåg kört över mig, blev helt slut på energi jag med, mer än vad jag trodde ..
Micke jobbar ju tråkigt nog hade ju annars varit skönt att rymma lite från vardagens tunga saker nu alla tillsammans, blir ensamt för honom, men jag vet att han förstår om vi åker <3<3<3

Jag hoppas o tror att alla ni som ingår i familjen vet att jag älskar er hela högen , sen bryr jag mig inte om
allt runt omkring..
man vet aldrig när saker o livet tar slut, var morgon man stiger upp, vet man ju aldrig vad som komma ska den dagen, för allt som man tror man har koll på är igentligen så skört, allt kan förändras o man tappar all kontroll över livet på ngn sekund, så det ända man kan göra är att ta vara på varje dag och försöka få den att bli så fin som möjligt,
och ta vara på de man älskar och får lyckan att finnas för..


.........>balansgång<................

Kommentarer
Postat av: Syster yster

<3<3<3<3

2012-07-19 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0