utflykt

Så var det dax för normala dagar igen, jobba i em, ska bli skönt att få komma igång igen, var på busis i går så kotten fick spralla av sig, var bra trodde jag, men var nog lite för mkt lek o bus ändå, idag har han ont i benet rejält, inte likt honom , e lite smått orolig faktiskt, men får se hur det blir,
idag är det fitids för honom, som han längtat, till alla sina kompisar där:) så han e så glad att få gå dit idag,
de ska på utflykt idag så har packat hans ryggsäck, hoppas bara han inte får för ont ..

imorgon ska de med på utflykt ganska så mkt utflykter på gott o ont, e ju kul i lagom mängd , nää nu e jag gnällig e rädd för att det ska bli för mkt för kotten helt enkelt.

igår så åkte melvinbus hem på morgonen till sin pappa , fick lite kaffe fika med både Ida o kikki :)) de väckte oss på morgonen.. men gör nget ..

Tjaffsade med försäkringsbolaget lite om vad som ingår i valpis försäkring o nte, får se vad som komma ska med allt där .

fick ett samtal som inte var så kul med igår , massor av styrkekramar till personen som ringde , hon har det inte lätt nu , ska ge henne en bamsekram när vi träffas nästa vecka.
Gubben min började jobba igår o var ganska så trött när han kom hem <3 sen strax innan 22.00 så fick han ta på sig o köra o hämta Mickan som var hos en kompis som ville hem då hon inte mådde så bra :( stackars hon , hoppas det känns bättre idag <3

Haft jobbiga drömmar inatt, så e lite off nu på morgonen, känns som jag haft ngn som väckt mig hela tiden, och känns så verkligt att jag nästan blir rädd,

Konstiga saker det där, men e som det är , och jag vet ju ....
Nä lite mer morgonkaffe så jag vaknar till , hoppas solen stannar hela dagen så kotten o de får en fin o solig utflyktsdag ..


.........>drömmar,,,,verkligt,,<..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0