torekov



Åhh, vilken fin o bra dag det varit idag :)) förrutom i fm när vi bara var hemma o pyssla lite inne o ute, så bestämde jag o kotten oss för att bege oss till Torekov o överraska syrran , det ångrar vi inte , blev massa
snack o skratt som vanligt sen grillade vi , utan o ha ngn som hjälpte oss att fixa med grillen o så ;) e ju igentligen inte svårt, men vi båda e ju ganska så bortskämda på den biten med att gubben sköter sådant hehe,
men efter en del rökridåer så blidde där en fin glöd till slut hahaha.. gott var det ..

Sen blide det så att det bara var jag som begav mig hem, Mickan o Kotten stannade där , camparälskande som de är så viölle de ju det , så var bara för mig att köra tom bil hem..

Nu har gubben min precis fått köra upp till garaget, han har sålt sin ena folkracebil , då han tröttnat , suuuck , hur länge det nu varar innan han får lust igen haha..
men finns ju alltid så han kan köpa eller låna igen om det skulle vara så ;)
Han hade varit jätteflitig medans jag var o hälsa på systra min, renoverat o rensat ogräs o gjort så fint , duktig gubbe ;)<3

Nu väntar jag på hämtmat som han skulle fixa med sig hem, känns ju inte lönt att laga ngt till oss två bara :)
sen blir det mys o teve bara vi <3<3<3 

...........>carpe diem<..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort tack för visiten... Så trevligt.. Här går det bra.. Vagnen full av ungar.... Semester!!!!! Hette det vist.... Hehe.... Ha en go kväll me gubba din....

2012-07-09 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0