svägerska

Morgon igen, både jag o gubben min somnade riktigt gott på soffan igårkväll hehe , han väckte mig nu 07.00 imorse så jag knatade in o la mig i sängen ngn timme till ..
Var iväg igår em/kväll o firade hans storasyster på hennes 55 års dag, var riktigt trevligt, första gången jag träffade henne.. hon hade en superfin o go familj <3
Nu hoppas jag innerligt att det blir lite skärpning på att hålla bättre kntakt , inte bara via facebook då allså, hehe .. fast vet att det e gubben min som e sämst på det här med att hälsa på , men ska hålla honom i örat lite så jan tar sig mer tid till sin släkt på sin sida, e ju inte alls många så man får måna om de som han har.
allra helst när de är så underbara personer som de nu är ;)
Sen har jag ju då fått en svägerska hehe, nu sådär efter 23 år , och det e ju nice.
Idag så blir det att renovera lite på vårt hus för gubben min, han e o hämtar fader min så de kan hjälpas åt , själv vet jag inte riktigt än vad jag ska hitta på , så får väl se vad dagen har att erbjuda så småningom.

..........>man ska vara rädd om sin familj och dem som finns i den <..........


Kommentarer
Postat av: undran sa flundran

hej viktigt att inte se det för sent bara! 23 år??

2012-07-08 @ 10:53:22
Postat av: pyret..

Ojjj, e det 23 år sedan, ja jisses vad åren springer ifrån en, men man ska se framåt inte bakåt, bättre sent än aldrig, och som jag skrev hoppas jag innerligt att vi kommer hålla kontakten framåt:))

2012-07-08 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0