stranden



Vilken härlig dag det var igår, vaknade på toppenhumör o det höll i sig hela dagen, var iväg o fick nya skor till kotten , därefter mötte vi upp syster o dem på stranden, jisses vad varmt det var,
färg fick jag ordentligt på ryggen , och det behövdes hehe, jag sitter oftast i solstolen o solar framsidan, så ser lite dingt ut e helt eller nu kan jag säga var helt vit ;)
Fast jag måste erkänna att jag gillar sjöar mer, e trevligare att bada o sola där, inga maneter , inte så fullt av äcklig tång o så , tror nog inte jag kör ner o badar vid havet mer i år, skulle vara med hunden i såfall ;)

Efter stranden ringde jag Ida, hämtade upp Melvin <3 sen vidare hem , sen blev det bad bus, mat o mys i massor här, blev sängdax för prinsen vid 21.00 lite för sent, men vi hade det så mysigt, han somnade som en stock när jag nattade honom <3<3<3 han sover än och klockan går mor 9.30 så även han blev trötter igår av allt bus o mys..

Idag blir det festivalen i em, skulle haft Melvin tills imorgon men Ida fick jobba dag direkt efter sin natt nu , så hon slutar 15.00 så ska möta upp henne och antagligen gå en runda på festivalen , sen pussa Melvin hej då för denna gången..

Ja får väl se vad denna härliga dag med har att erbjuda idag , känner mig full av energi idag med :))


.............>chopp chopp<.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0