sov



Jisses vad sjuk jag var igår, helt off, sov fram till 17.00 på em, sen vaknade jag , trött men kom iväg en liten runda o fick luft, körde till festivalen men orkade inte direkt gå där, så blidde hem o bädda ner sig igen,
somnade när vi kom hem , sen sov jag hela natten, men idag är jag bättre tack o lov för det..
Så ställde in grillkvällen som vi skulle haft igår :(
men blir idag istället , skulle passat melvin men blidde inte så eftersom jag inte visste hur jag skulle orka, så han e hos sin pappa , tur att att han finns i bilden igen . så hon inte e så beronde av oss, men ställer såklart upp om man kan, och för tillfället så VILL jag ha han ngt dygn o få rå om honom :)<3<3<3

Micke har fixat färdigt Kikkis bil idag, han har tom besiktat den, och det vet hon inte om än hehe ;) blir en överraskning nu ikväll när hon får nycklarna :)<3

Min käre fader har med sig sällskap ikväll, ska bli kul att äntligen få ett ansikte bakom namnet hehe , så det ser vi fram emot :)
Men har ju henne på fejjan o hon verkar så go <3

Nä nu ska jag  börja duka , så allt e fix färdigt till sen, håll nu tummarna att regnet håller sig borta så vi slipper flytta in, för då blir det trångt hahaha, men det går .. men vill vara ute :))


.........>ljummen<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0