sjukan



Tröttheten sitter i än idag, fast dock så sov jag fråm till 8.30 så det behövdes nog, vaknade av att Micke ringde o sa godmorgon, han blidde lite paff att jag sov än..
sen pratade jag med Ida lite via sms då hon ligger fortgarande inlagd på sjukan stackarn :( men jag hoppas verkligen att hon får den hjälp hon ska ha nu, jag har sjv varit i liknande läge, inte kunnat äta,
så vet lite av vad hon går igenom .. :( <3<3<3 önskar jag kunde tagit över det så kunde hon vara frisk ..

Kikki var här en runda på kaffe nu innan hon skulle på jobbet , hon får sitt köksmöblemang från Ekeby möbelaffär levererat o monterat imorgon :)) hon längtade såklart .

Imorgon e det jobb, sen på eftermiddagen så e det start för hundkursen, ska bli nice, lite ordning o reda kan bara bli bra ..

Varit iväg o handlat det nya batman spelet till kotten med idag , så han e helt uppe idet, men fanns mkt han ville ha på toys are us, men får bli mer en annan gång..

Mest idag så går mina tankar till vår stora tös som e på sjukan :( man e hjälplös som förälder ibland ..

.........>livets tunnel<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0