passerar



När det är kväll så e det ganska så gott att krypa ner under täcket o titta på teve, och äta en varm Toast i husvagnen :)
Bilden är från igårkväll, nu e han ute o åker båt med "husvagnsgrannarna" har hittat en supergoe kompis där, förvisso norska så det e inte mkt jag fattar , men går bra ändå, kotten verkar förstå helt utan problem , likaså gubben min hehe <3

Vädret har äntligen blivit bra nu i kväll, så nu rastas de .. nice e det, för man blir bara deprimerad av att sitta inne o glo ut, vi har utsikt toan på campingen, inte så kul oftast jue ;)
fast ibland så kan det bli ganska kul ändå, massvis av olika typer som passerar toan haha,, ja jisses vad äckligt ibland om man tänker efter , med baciller o ohygien blöööööööööö....
men vi går där med ...

Micke läste mitt inlägg om Hat som jag skrivet för ngra dagar sen , och undrade vad det handlade om , så jag fick berätta ju , då han inte har ngn aning om ngt då han inte läser bloggar , bara min ibland .. han bara tittade , sa inte ett ord .. och jag valde att inte fråga ngt , men fy vad jag undrar ibland vad han tänker , skulle vilja krypa in i skallen för ngn dag o ta reda på mkt ;) hehe ..

Pratade med Kikki innan på chatten idag, hon mår inte så bra :( usch vad jag blir orolig då, hon e alltid kry annars .. kramar till henne <3<3<3

Gubben min e o diskar nu , så passade på att skriva ngra rader nu, e så mysigt att kunna vara tillsammans utan stress o måsten <3<3<3 love him so mutch ..

............>att inte duga<.................

Kommentarer
Postat av: Kikki

<3

2012-07-02 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0