omtänksamt

En solig morgon här i husvagnen, fast ser att det kommer ngra tråkgrå moln hittåt, så får passa på att ta vara på soltiden o njuta,
saknar min käre make här, även om jag har barnen här o gott sällskap så vill jag kunna krypa in till honom om kvällarna, allra helst när man e lite slutkörd i tankar o så,
fast jag ångrar mig inte att vi körde upp, vi behövde det, kotten mår så bra här, tror detta är stället han trivs bäst på i hela hans värld, och då ska han så klart få vara här <3<3<3
han var ute till ganska så sent med Mickan igår, de satt nere vid campingbrasan o njöt igår, känns så bra att även Mickan tar sig lite extra tid för honom nu, även om det känns som han utnyttjar situationen lite så får det väl vara så ..
Nu på fm fick jag ett samtal från vår vikarierande chef, jag var ju ganska så besviken på honom sist jag pratade med honom när jag behövde akut ledigt, men nu ringde han o vi pratade lite, känndes jättebra, så blev sol i mig igen, ett mkt omtänksamt samtal var det , känns så nice, för man behöver sådant när allt e grått :))) så tackkkkkk..

Nu ska jag passa på att städa upp lite i husvagnen medan Mickan o kotten är nere o badar, blir lättast när man e sjv att städa.. ha en goedag till er alla <3

............>ord som gör så mkt<..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0