ny bil



Idag har det varit full rulle sen Kikki kom, efter de hade besiktat hennes bil, ja jisses en hel hög med massa 2 or, fast nu e det bara en kvar som Micke ska fixa på Lördag ..
han körde ju hit henne så hon kunde vara här medans han mecka :)) men när de kom hem imorse hade gubben min varit o handlat ny bil , en fin tycker jag , kommer bild ngn gång hehe , en Volvo xc 90 e det nog också haha, det här med bilar e ju inte min grej direkt, men färgen e supersnygg ;)

Nu så bestämnde sig Mickan för att hon ville pirca naveln, så hon o kikki begv sig för ngn minut sen haha, sist hon ville vågade hon inte , men kanske denna gång, jag hoppas det , för fint e det , skulle sjv vilja men e ju så
chicken av mig så vågar inte, men kanske ngn gång så :))

Imorgon så ska vi bege oss till Tivoli o ha en heldag, kan vara mysigt, tråkigt nog jobbar både Kikki o Ida så blir utam dem , men vi får väl ha kul för deras räkning med hehe ..

Stackars syster har pajjat ryggen :( hon har diskbråck , ajajaj, inget man skojjar om .. styrkepuffar till henne..
hoppas det går över snabbt .

Jag o Kikki var in om Ikea så jag handlade ny spegel till hallen me like, så nu ska den bara komma upp, så den gammla ska bort nu, funderar på om man kan lägga ut den gamla på bortskänkes på facebook e ju en massa blandat där, så kanske ngn som vill ha den ..

Som jag undrar om hon vågar pirca sig , nyfiken e jag.. jaja får väl hia mig o se när de kommer tebax ..
Sen äntligen ska jag kanske få träffa Melvin på Torsdag , som jag längtar e ju för faen över 3 veckor sedan , mitt hjärta brister :((((((((( <3


.........>undrar<.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0