Liseberg



Ja jisses vad jag är mör idag, hade en helt underbar dag igår, en riktig familjedag, alla var goa o glada hela dagen, och vi bara var tillsammans, och kul hade vi, har lite kramp i skrattmusklerna idag ;) men det e ju sunt hehe..

Måste bli bättre på sådanthär att göra ngt kul åtminstonde 2 ggr om året bara familjen tillsammans , det är vårdande för oss alla :)<3<3<3

Har redan planerat in en heldag i Danmark nu till Jul , deras julmarknad ska ju vara ngt extra , så det blir kanon i all härlig julstress ;)

Annars idag så ska Ida o Melvin komma nu på fm, så nice , sen ska jag inte göra många knop här idag, behöver en återhämtningsdag känner jag hahaha, börjar ju bli gammal .
Sen imorgon så ska vi ha grillkväll, med gott sällskap ;)
Är ju Landskronafestivalen nu med, ska se om vi kan hinna dit ngn av dagarna med, för sen jobbar ju jag helsingborgsfestivalen ..
min semester e ju snart sluuut :((((

Fast har en hel dagar kvar så kan säkert ta ledigt lite långledigt senare i år ;)

.......>lycka<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0