längtar



Morgon dårå, Solen står högt o värmer, blir nog en ny dag med sol o bad ;) 
Konstigt nog så längtar jag hem till allt vad det innebär, jag e nog ingen som gillar att vara ledig för länge , konstigt ..

Börjar känna av rastlöshet o så, nu vill jag få lite måsten gjort hemma, haha, knas man e igentligen .. men e så det är ..
Funderar på att se lite senare i sommar med om vi kan åka upp här ngn runda till efter mina kolleger tagit sin semester , har ju semesterdagar att förbruka, hade inte alls varit dumt, så kan Mickan o kotten få lite slappetid till innan skolan drar igång för dem igen,
Mickan börjar Gymnasiet , så då e det riktigt allvar som gäller, liten e stor nu... och kotten börjar första klass:))
Mkt som händer i höst ;) Valpis ska förhoppningsvis börja sin valpkurs med mig i Agusti med hehe , behövs verkligen då vi inte har ngn form av koll hehe just nu, bara proverna visar bra, annars kommer nog hela familjen här gråta blod, så underbar fantastisk liten hund hon e ju <3<3<3

Och Ida kom in på att läsa upp sina usk betyg på distans , jihaaa på det, fixar hon det så blir det lättare i forsättningen med jobb för henne med då ju ;) fast hon har ju året ut iallafall ..
Kikki ja hon e klar mad allt sitt<3

nä nu blir det inte mer just nu ;)

........>chopp chopp<..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0