kaffe



Visst är det så , det bästa med morgonen är kaffestunden :)) för mig är det så iallafall, finns ingen kopp/mugg som smakar lika gott som morgonkoppen .. skulle aldrig klara mig utan denna underbara morgondryck ;)

Som sagt nu e det morgon o jag sitter med mitt morgonkaffe som alltid, och njuter av tysnaden, är ledig idag , och ser ut som solen kommer finnas för oss idag <3

Ska in en runda nu på fm till staden o hämta nya skor till kotten, sen får jag se vad som ska ske, ikväll ska jag åtminstonde hämta barnbarnet , ska vara här till Fredag , så glad jag e för det <3<3<3
Känns som jag vaknat på ett energibra humör idag, nice , kan växla annars ibland helt slut o tråkig känner jag , men inte idag :))

Njut av er mugg kaffe nu alla , så hörs vi nder dagen ngn gång :))


........>guldstunder<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0