huet



Blir en solig dag , nu kommer sommaren såklart när jag inte har mer semester, så varsegod alla, solen är här, jag har börjat jobba, är som det brukar ..
turligt nog så har jag ett gott schema så jag kan njuta mina lediga dagar .
Idag har jag bara p-möte på schemat, så inget så jätte ansträngande precis, kotten e på fritids hela dagen då de hade utflykt på schemat, skojj o sol o allt :)<3

efter idag har jag 2 härliga förhoppningsvis lediga soliga dagar att se fram emot :)
nu på Torsdag börjar festivalen så får ner där då, sen jobbar jag ju, och vill såklart gå med gubben o kotten med där, sen blir det säkerligen ngn runda ner där med jobb, har ju sådant nice jobb ;)

Blir en långrunda i skogen sen ngn gång idag, är det bästa som finns när man behöver hitta sig sjv i allt som snurrar i huet på en, man liksom kan rensa o sortera o få lite konkret förståelse på hur o vrf man tänker o känner som man gör, och sen sortera bort sådant som igentligen inte är ngt att vara så orolig för..
men man e ju som man är, ibland blir det höna av en fjäder och jag vet ju sjv att jag kan vara lite överdramatisk , suuck inget bra, men e ju sån jag e .. på gott o ont ibland..

måste börja städa ur o rensa i källaren med, har liksom hamnat en massa där nere nu , inget stök som syns, men var gång jag går ner o ska tvätta så blir jag trötter på mig att jag inte tagit hand om det än , så kanske kanske en liten stund där idag hehe ;)

.........>ytterligare ett ljus är tänt för ngn i himmelen<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0