flipp flopp



Lite färg har jag allt lyckats få dessa dar, så nice , e ju det jag vill ha när det e semester , sen att detmest blir rött o svidande kan jag leva med hehe :)

Gubben o kotten o faktiskt valpis har alla badat idag, gubben min bara hoppar i , helt jävla galen allså , kotten tar det lite försiktigare , mammas påg <3
Själv har jag inte riktigt tyckt det varit badväder än, lite varmare i vattnet vill jag nock ha :)

Mickan o hennes kompis har begett sig vandrande in till Bengtfors i flipp flopp hahahaha, undrar hur deras fötter kommer kännas sen, kommer ihåg när gubben min o ngn som heter Kim begav sig dit i foppatofflor , deras fötter var inte nådiga sen hehe, och flipp flopp e ju mkt värre .. får kyla dem sen med kallt vatten:)<3

Dessa dagar har varit helt underbara, nu har man lyckats tagga ner ordentligt, det tar lite tid när man har så mkt runt om sig hemma, kroppen e innsidigt stressad trots man e iväg, men nu nu e den i lågläge :)

Blir lite midsommar mat idag, e så gott i denna värme, igår blev det grillat, ochså så gott ..tur man snart ska bege sig hemmåt då oftast det blir ngt glas vitt till maten o kvällen, lite sommaralkis känns det som hehe, fast har kört med mjölk ngra dagar med :)))

Ha en goekväll alla , för det ska vi ha <3

Och är det ngn som e sugen på ett glas vitt, så kom ni, jag bjuder på ett ;)

..........>njuta av lugnet<....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0