fika


Idag blir det en varm dag, det började såhär igår med men sen blidde det regn i massor, chockad ?? nä knappast då jag oftast får med mig regn var jag än går :/
men kan hoppas på sol idag hela dagen..
Idag fyller Tilda år 2 år ett grattis till henne från oss :)) blir fika hos dem sen ..

imorse var jag vaken ganska så tidigt, så gick en lång promenad med valpis, fick ju ett sådant härligt besked från vetrinären igår, hon är äntligen helt frisk, snacka om att det var verkligen på gränsen nu till att vi inte hade råd att forsätta med alla behandlingar, blev så glad att tårarna brände :))
men hon e ganska så oupfostrad så får ta tag i den biten nu hehe ;)

..........>stjärnor<...............

Kommentarer
Postat av: vevve

grattis till Tilda! om jag fått Tilde när jag skulle skulle hon oxå komma nu :-) hade varit rätt roligt då William och Edwin ner födda samma dag haha. :-) skönt att valpis mår bra nu :-) kramar

2012-07-22 @ 16:50:37
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0