Festival



Blev festival i 2 omgångar igår, en runda med barn/barnbarn <3<3<3 sen en runda på kvällen bara jag o gubben min , var en mkt trevlig dag som vi njöt av , karusellåkning i massor , jisses vad tuff Melvin är han tom åkte larven hahaha goe prins <3<3<3
Handlade langos av ngra vi kände för längesedan , eller rättaresagt micke handlade, jag gillar inte langos ;) jag tog thaibox, gott gott ..

Idag blir det jobb i em för min del , men Micke o kotten ska in på festivalen idag med, och kotten ska ge honom snälleblicken så han kan få lite nytt fotbollställ igen haha , hmm ,, jag tror att den kommer gå hem ,
har ju en gubbe som smälter som smör för både kotten o Melvinbus <3<3<3  e så gött o se ..

nu blir det lite frukost , sen så ska räkningarna betalas, lika bra att få det gjort, e ju så tråkigt, så desto fortare det blir gjort så är det ett tråkmåste mindre ;)

Blir sol sol idag me , så njuuut mina vänner , för det ska vi ..


.......>hakuna matata<..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0