vann

Jäklar vad jag var trött imorse, att gå upp 05.00 på morgonen borde banne mig vara förbjudet, och sen inte tala om hur synd det är om kotten när man ska in till honom ca en kvart över fem, suuck, e nog den enda nackdelen med dagpassen .. men det går, nu e man hemma o har hela eftermiddagen framför sig :))

Blev glatt överraskad när jag kom hem, luktade gott när jag öppnade dörren av ajax, då hade Mickan varit gullig o städat överallt här hemma skurat golven o allt , allså sådant gör att man blir såå glad inombords <3
Jobbet flöt på som vanligt , fast e ju mest ensam på dagarna, e på kvällarna vi jobbar fler ju .
blidde lite smått störd på en vikarie faktiskt , men sommaren e snart slut så får stå ut tror jag, jobbar inte så mkt med denne, man kan ju inte gilla alla..
fast blir lite frustrerad när de tycker de är bättre (när de inte är det) på jobbet än en annan .. nä nu ångar jag upp mig när jag skriver hahaha, inte bra för då kan grodor komma av misstag hehe..
Chefen e back on track igen, även om jag inte pratat med henne idag så e det nice att det blir ordning o reda igen, det ser om ingen annan vår gruppledare till, som också e back igen ..

Mickan vann en gratis piercing på India , lyllans henne, sjv funderar jag på en dermal anchor eller vad det nu heter , fast kostar 900 kr, e lite dyrt tycker jag , men vem vet , jag fyller ju snart år ;)
Puss Puss på dig gubben min <3<3<3 ;)

nä nu ska jag gå o gräva i kyl o frys o se vad det kan bli till kvällsmat . ha en goedag alla .


.........>choff choff<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0