vab



Är hemma från jobbet idag, kotten hade feber imorse , han har sovit i stort sett hela dagen fram till nu lite efter 13.00, fått alvedon o piggnat till lite , fått i honom lite mat o dryck , man får passa på när de vill ha .
själv har jag också sovit med på soffan nu på fm, inte likt mig heller,
trots långledighet så känner jag mig tröttare än ngnsin?? konstigt, orken bara inte finns, är så mkt att göra o taitu med, men känner vill inte vill inte ..

Ville till jobb idag, brukar hitta lite distans från tunga måsten där, och ta itu med dem när jag kommer hem från jobb, blir lite piggare när jag jobbar , skulle vara tvärtom igentligen men så är det nte i mitt fall.

..........>ta tag <..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0