tycka

Så var det kväll, haft en go ledig dag, blidde inte mkt gjort idag, men varit o fixat Mickans busskort iallafall så hon kan komma fram o tillbaks till skolan, start Fredag :))
Sen till Maxi handlade hem lite smått o gott, blev grillat här i kväll, kassler o en god potatisgratäng gjord på grädde (lactosfri ) då kotten inte tåler lactosen ju, men den är lika god som med vanlig grädde .
och ngra hamburgare blidde det med då det var ngn som ville ha det med ;)

Imorgon blir det iväg till dr med kotten , hoppas på ngt vettigt där . fast det är på fm , så vi har hela dagen sen att tillbringa tillsammans på, se om man kan hitta på ngt,
Jag vill ju träffa Melvin , har inte träffat han på säkert över en vecka, och det gör ont :(((
de har alltid ngt annat inbokat , men vi är ju Mormor o Morfar vi är viktiga ..
Och jag vet att Melvin vill hit till oss ,, snyft nu fick jag lättat på min sorg lite, hoppas det hjälper bara .. ??

Var inne på facebook innan , och gav mig in i ett forum, hmm, blidde en hel del som blev sura / förbannade på mig, men bryr jag mig inte om, var ju en hel del med som fattade vart jag ville komma med mitt resonomang, och jag står fortfarande för vad jag skrivet o tycker ...
Sen kan vm som tycka vad som om mig , för det rör mig inte i ryggen, jag tycker ju vad jag vill om en del av dem ;)

imorgon e det jobb för gubben min igen , tråkigt, vill han ska vara ledig när jag är det , eller lite mer åtminstonde <3

Ha en forsatt go kväll nu , för det ska vi ha :))

............>man väljer själv<..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0