tråkigt

Så har jag plockat fram korv från frysen till kvällens hundträning :)) och min käre fader räddar oss o följer med kotten på hans fotbollsträning , har ju oturen att hundkursen o fotbollen e på samma dag, fast hundkursen e slut nu i början av september , så då kan jag följa med sen :)

Lite irreterad blidde jag igår, fick ett sms av min kollega som skrev att vi inte fick ngn av de som vi önskat som vikarie för D på vårt jobb :((
tråkigt, för då hade det ändå funkat bra med allt, de kan jobbet o e bra o pålitliga , nu så får vi hoppas på att detta blir bra .

Fick ett sms nu av Kikki, hon e här om 5 min o vill ha kaffe hahaha, bäst jag går o lagar det då ;)


..........>andrahand<..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0