trafikskola

Så har man tillbringat hela fm på Karl-Eriks trafikskola, så nu ska vi bara vänta på att lämpet kommer i brevlådan så kan vi börja övningsköra :))
Både jag o gubben kommer att kunna dela på den "bördan" denna gången hehe, ja jisses, jag har sjv svårt att se mig övningsköra med henne hahaha, jag e ju liksom inte rätt person att göra det igentligen, men får väl försöka skärpa till mig när vi väl e ute o kör dårå .

Vädret e jobbigt kvalmit , hade nog behövts åska, så det blivet lite syre i luften, som man gnäller ??
Annars väntar jag på att Ida ska höra av sig , så vi kan få träffa lille Melvin <3<3<3 o höra lite hur det är o så, så läser du detta Ida sååå riiing, Ni kan ju alltid bli hämtade o komma o äta kräfter o sådant gott gott idag :)<3
Du har ju ingen mobil igen så kan ju inte ringa dig sjv :((  saknar er så det gör ont i mig nu <3<3<3 så RING ...

.............>orolig<.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0