slutändan

Så äntligen kväll, laxen är i ugnen nu , varit iväg så Mickan fått ta hål i näsan nu efter mitt jobbepass med .
Allt gått bra på jobbet , p-mötet helt ok , fast ibland vet jag banne mig inte hur jag tänker , för vips så e det igångsatt lite rotation på saker jag igentligen inte vill haha..
fast e bara tillfälligt, och jag vill att det ska vara bra för alla, för då mår vi alla bra, och det smittar till en bra arbetsglädjeoch då går vi alla som vinnare i slutändan .

Blev så glad för ngt som ngn sa till mig idag på jobbet, tänk så mkt ord betyder , gjorde min dag :)) fast nu e jag slut i huet, så ska bli gott med mat o sen täcke o kudde i soffan till teven .

Valpis träning har inte varit den bästa dessa dagar , oups kommer säkert att visa sig imorgon på kursen , så skärpning på mig där, fast tänker gå en liten träningsrunda/pass på morgonen imorgon innan jag kör till Kristiansta.. så lite bra kanske det kan gå ..

Funderar på om man skulle kunna få till en nice grillkväll innan sommaren e helt slut , hmm får tänkas lite närmare till på det .


..............>peppning<...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0