Slut



Idag är en morgon med riktig höstfeeling , hmm sorgligt att sommaren går mot sitt slut, men ändå så njuter jag lite av höstkänslan,
Mickan skulle till sin första skoldag på nya skolan nu , nervös så det inte var klokt, hon väckte mig för hon tyckte det var tråkigt att vara vaken sjv hehe.. har nog aldrig sett henne så nervig för en skolstart , Gymnasiet det är stort :))

Kotten lite småfrustrerad att hon får börja skolan innan honom, han vill med, fast e ju tur att han inte började idag då han hade feber igår, dock e han feberfri idag :) och rastlös..

Blev en mysig frukoststund här för mig o kotten när Mickan gått, tände ljus o gjorde äggamackor o satt framför teven o intog frukosten <3 som jag längtar till att allt kommer till sin vanliga vardag o rutiner, blir mer ordning o reda på allting då , nu så har man inte lika organiserat på mat sovrutiner o städ mm mm ..

.........>änglar bland oss<.............


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken skola läser Mickan på? Och vad läser hon?

2012-08-17 @ 09:34:27
Postat av: Anonym

Hon går på DCC och läser Hotell o turism ..

2012-08-17 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0