självkurerat

Så har jag självkurerat mig med panodil o ipren, så nu tror jag att jag ska klara kvällens hundkurs, vill ju inte missa den ..
Valpis blir nog lite smått jobbigare där idag kan jag tänka mig då hon inte fått sin dagliga skogstur :( men har mått så jävla dåligt, så har hållt mig hemma o haft mysdag med kotten <3
Nu väntar jag på att Morfar ska komma o kolla kotten medans jag e iväg , hoppas inte han glömt ;)

Fick en vänförfrågan på facebook idag som jag blev mkt glad över, ingen jag känner , men hon hade sett mig i ett annat gemensamt forum som handlar om kottens sjukdom , och tänkte kunde vara bra att vara vänner :)) så har skrivet en del med henne idag, och så bra det känns , så mkt hon vet som jag inte hade en aning om, så nu blir det puchning på kottens dr om lite remisser jag vill att han ska få :))

Tänk så bra det är med internet när det används på rätt vis ..

nä får nog ringa o kolla så moffe inte glömt oss ..

.......>kontakter<..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0