hoppet



Det är viktigt , tappa aldrig tron på hoppet, det är ju den tron som får oss att resa sig igen o igen o igen , när allt känns jobbigt, så är drivkraften hoppet :) så kämpa vidare alla ni som har det jobbigt,
man kan vara sjuk , ensam , frustrerad att saker inte går som man tänkt, man vill kunna ngt man bara misslyckas med , men kämpa , håll hoppet vid liv,
tänk på att var o en har ngt som de kämpar med, finns ingen vågar jag nog skriva , som inte har ngt som de kämpar med inbördes eller tillsammans med ngn ..

Har ngra som kämpar runt mig på olika sätt, vill hjälpa dem ge dem lite styrka o hopp , därav denna början , ni e fina , ni e starkare än ni tror så fight on <3
sen har jag ju mina egna strider som jag kämpar med, ngra små o ngn stor , men hopp har jag kvar , kommer aldrig ge upp det ..

Träningen igår gick inte så bra nu som innan , men nu börjar man ju kräva lite mer av valpis med, och av mig såklart, och träningen kunde varit bättre av mig här hemma, men har haft saker som gått före ;/
dålig ursäkt , men e den jag har.. ska hålla mig bättre i örat o skärpa till mig lite, blir lättare sen nu när skolan drar igång har jag intalat mig, för mina lediga dagar eller när jag jobbar kväll har jag ju hela fm , som jag kan ägna åt valpis :)<3

Idag e det teori , har glömt att ordna ngn som kollar kotten, får hoppas att kanske morfar kan ställa upp även idag , ska ringa han nu efter 10.00 vill inte för tidigt om han sover ju .

Har ju en stor källare här, har haft lite funderingar idag om jag ska ta ena rummet därnere o fixa det till ett mysigt o färdigt Massagerum, så kan jag Taktila mer, utan att behöva förbereda o ställa fram bänk o ljus o allt nu som jag har när jag ger Taktil, liksom allt på plats mysigt o fint, ska prata med gubben min , vilket rum jag kan ta, sen blir det lite renovering o fix där som står på tur då :))

.........>drivkraft<...........

Kommentarer
Postat av: vevve

jag ställer mig genast i kö för en taktil stund :-P

2012-08-09 @ 16:16:17
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: din dottra! <3

det tycker jag verkligen att du skall göra, tror jag bara att pappa uppskattar då han kommer att få det mer lyx! ;) hahah love <3

2012-08-10 @ 03:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0