göööött

En bra start på dagen, hade lite sovmorgon både jag o gubben, händer knappt ngn gång då han e uppe redan innan 05.00 på mornarna alltid, hur klok e man då ?? men han trivs med sin morgonstund alena :)

Upp morgonkaffe, sen kom Kikki, lite kaffe till, sen iväg till skogen för att möta upp Ditte o vovvisarna, blidde en nice runda där , valpis e helt slut nu , gööött , mår jag gott för då vet jag att hon e ganska nöjd resterande av dagen, för nu blir det lite paus från träningen över helgen då jag jobbar 12 timmars pass, fast gubben kommer nog o träna lite hoppas jag ;)

Fick se en liten video snutt som Ida hade lagt ut på fejjan till oss från Melvin, allså blir man helt varm eller vad ?? han kallade på morfar o mig , åååhhh, vill bara pussa på honom <3 
sådant gör en så glad i hjärtat ..

nu har jag lagat kyckling curry gryta till mat som de kan ha ikväll, jag jobbar ju , så var snäll o fixade med det nu innan , ibland e jag bara så snäll ;) jag vet det ..

nä cholahopp på er .

.........>keep going<.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0