dottra



Godmorgon, ny dag o jag ska jobba i em , fast ska lämna kotten nu kl 11.00 och köra hämta upp Kikki sen vidare för att hälsa på Ida som legat på sjukhuset nu i ngra dagar :(
jag lider ngt fruktansvärt med henne , vet nästan vad hon går igenom och det är ett rent helvete..
önskar jag kunde tagit det så hon slapp , finns inget värre än när ens barn lider , det gör ont i mig .. :((

Nu hoppas jag verkligen att de gör allt till de kommer åt sjva problemet , så hon kan få bli stark o frisk med hela krafter .. hon har kämpat med så mkt de senaste åren så hon behöver definitivt inte detta , vår älskade dottra <3

Annars så var det jobbigår, var helt tom på energi när jag kom hem, och hade valpkusrs på em listan, tänkte först skita i det , och hoppa över det, men jag var duktig o tvinga iväg mig, och tur var det,
komm i från lite här hemma o det var inspererande som fan, och valpis o vi behöver detta, så ska bli bra det här.. har ju min goa kollega med på kursen o hennes lilla valp som är TUFF som bara den .. fast det är ju min kollega med så de passar varandra :)

kotten var iväg med Morfar o tränade fotboll, han är en klippa som kan ställa upp så, och han gillar ju fotboll med så e nog roligare för honom att titta än för mig hehe ..
 nu får jag väl röja här lite innan det är dax att väcka kotten med lite frukost på sängen <3

..........>maktlöshet<............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0