ätstörning



Idag är inte det direkt sommarvärme, fast e ju Augusti så e lite höstmånad , har precis varit o lämnat Ida o Melvin på sjukan igen, som vi lider med henne, man känner sig helt maktlös, skulle bytat med henne om jag bara kunnat, hade hellre sjv lidet dubbelt så mkt bara hon slapp :( <3 vår dotter <3<3<3 vill inte de ska må dåligt ..

Var iallafall mysigt att ha dem hemma över natten, alltid ngt , hoppas nu hon får den undersökning som jag sa hon skulle be om, var då de hittade mitt fel som jag fick gå med i 5 år, man blir knäpp av att de tror man har ätstörning o de inte är så ..

Melvin är så mormor o morfar sjuk just nu, önskar vi kunnat ha han hela tiden nu när hon e på sjukan, fast går ju inte vi har ju jobbet att gå till :(( turligt nog så har hon en helt otrolig vän Martina som bara finns hela tiden där för henne o Melvin, det är en RIKTIG bästa vänn <3 sen så har även Melvins pappa funnits där en del, och skönt är det, inte lätt när hon e så sjuker som hon är, men maken till kämpe är hon <3
 Annars idag så tänkte jag ta o köra ut till Pannkaksladan, och låta kotten o hans kompis leka o klappa alla djuren där e, och såklart njuta av deras pannkaksmeny :)) för sen imorgon e det ny vecka o jag jobbar en massa, sen har vi lite måsten på de lediga dagarna , fast en del nice måsten :))

Gubben min jobbar o står i , han var snäller o städade min bil igår med , fast lite tjurig på att den var lite för smutsig , typ vi äter ju i min bil för det är ju tilllåtet å det gillas inte av honom .. sorry <3 ;)

Har tränat valpis en del med , duktiga mig faktiskt, känns kul, är lite taggad faktiskt, e lite nyfiken på det här med rallylydnad, får se hur det går med tiden hehe ..
ha nu en go dag o var rädda om varandra, livet är för kort för att göra varandra illa, så har du bara ngt dumt att säga så var tyst i stället , gör inte ngn nytta alls att göra sig hörd om det bara e dumt ..


.......>äkta<.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0