lax

Så är man ledig nu, har hela helgen att se fram emot , känns gott.. hade en lite turbolent dag på jobbet igår så var ganska trötter , men det hör till ibland, e ju så jobbet är :)) och jag tror att jag gillar att det inte alltid går sin gilla gång ..
Innan jobb igår så var jag uppe på sjukan o hämtade Ida , så hon kom därifrån ett tag, brukar vara skönt, hämtade upp kikki , sen vidare till Väla, blev shopping o middag där,
Ida klarade äta en fjärdedel av sin lax , inget mer :(((
stackarn som hon kämpade , och vips idag så får hon kanske komma hem, för hon klarat sväla ngra tuggor , fast det var ju nte utan smärta :(( grrr hur tänker dom i dagens sjukvård ..suuuck .. vet hur hon känner ..

Annars idag då förutom hämta Ida, så ska mickan göra hål i örat, sen ikväll e det dax för valpiskurs igen , åhh, och ingen träningsläxa har jag o valpis hunnit med, skäms på oss ;)
men ibland är det inte lätt att få tid till allt.

..........>chopp chopp<................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0